czwartek, 2 stycznia 2014

Rozdział 41. Bonus - harem Laxusa, czyli: o czym ty marzysz, człowieku?!

Hej ;D Haha, dziś krótko i dziwacznie XD
Pozdrawiam! ;3




Laxus obudził się późnym popołudniem. Pierwszym, co zrobił, było pogłaskanie po głowach tulących się do niego mężczyzn. Wszyscy trzej byli nadzy, tak samo, jak i on. Dotyk sprawił, że Graya, Natsu i Freed natychmiast się rozbudzili i popatrzyli na niego wyczekująco. Wiedzieli, że będzie czegoś od nich oczekiwał i byli gotowi spełnić każdą jego zachciankę. Jak dobrze było mieć harem, hehe.
Przejechał dłonią po kroczu Fullbustera, a drugą po boku Dragneela zastanawiając się, którego z nich dziś wybrać do zaspokojenia potrzeb. Freedem się już trochę znudził… bzykał go w końcu przez bardzo długi okres czasu, zanim dołączyli do nich pozostali dwaj chłopcy.
- Dobra, moje drogie skarby, rozdzielam zadania. Greed, możesz spać dalej, rób, co chcesz. Gray, na razie czekaj. Natsu… kładź się. – Posłał rozbrajający uśmiech w kierunku różowowłosego, który natychmiast spełnił polecenie, mrucząc przy tym cicho.
- Będę mógł potem coś jeszcze dla ciebie zrobić? – zapytał słodkim głosem, patrząc na Dreyara z dziecięcą naiwnością.
- Zastanowię się. – Uśmiechnął się do niego ponownie, po czym zaczął go przygotowywać do stosunku, który miał się odbyć.
Zawsze był łagodny dla nich, chyba że któryś zaczynał protestować. Wtedy wymierzał kary. Najczęściej protestującym był Freed. Uważał Laxusa za swojego chłopaka, czy coś. Pff, po co mu chłopak, jak mógł mieć harem?
Jego pupilkiem był Natsu. Głównie dlatego, że zawsze zachowywał się jak potulny baranek. I widać było, że jest naprawdę lojalny wobec Dreyara. W dodatku ta jego niewinność i słodkość… Aww, to zawsze podniecało blondyna.
- Dlaczego prawie nigdy nie wybierasz mnie? – spytał Freed, a w jego oczach pojawiły się łzy.
Laxus olał jego problemy życiowe. Tak jak się spodziewał, Gray zaczął pocieszać zielonowłosego, ale… w tym momencie to się nie liczyło. Był tylko Natsu, który właśnie pod nim leżał, z zarumienionymi policzkami. Słodziak!
Dreyar poczuł, że nie może już dłużej czekać. Natychmiast skończył przygotowanie i zaczął w niego powoli wchodzić. Dragneel zacisnął powieki i jęknął cicho. Widocznie trudno mu się przyzwyczaić do uczucia mimo tego, że odczuwał je już wiele razy. Gdy blondyn utopił się w nim całkowicie, odczekał kilka minut. Dopiero, gdy dostał wyraźny znak, że może kontynuować – przeszedł do dzieła, wykonując pchnięcia. Na razie niezbyt mocne.
Z ust różowowłosego uciekł cichy jęk. Laxus pochylił się i złożył delikatny pocałunek na jego ustach. Potem powiódł językiem po jego szyi i wzdłuż klatki piersiowej. Zrobił nawet pokaźną malinkę w okolicy sutka. Rozkoszował się odgłosami, które wydobywał z siebie Dragneel. Były takie… słodkie i podniecające. Jak cały Natsu.
Niceo wzmocnił ruchy, chcąc usłyszeć jeszcze więcej tych cudownych dźwięków.
- L – Laxus, ach…! – jęknął różowowłosy, spontanicznie zarzucając mu ręce na szyję.
- Ach, Lax – Laxus…! Ugh…! – jęczał, podniecając tym Dreyara jeszcze bardziej, o ile to było w ogóle możliwe.
- Jęcz dla mnie, Natsu – wymruczał mu do ucha, doczekując się po chwili spełnienia rozkazu. O, tak… To on miał tu władzę i rozkoszował się tym.
Zalała go kolejna fala podniecenia i po chwili poczuł, że osiągnie spełnienie, więc wzmocnił i pogłębił ruchy, a wtedy…
JEB.
Coś z całej siły pacnęło go prosto w łeb. Uchylił powieki i zdał sobie sprawę z trzech rzeczy.
Po pierwsze, Natsu tu nie było.
Po drugie, stanął mu.
Po trzecie, to Freed go zdzielił z całej siły łapą, przez sen. I się trochę ślinił do tego.
Laxus, kiedy odkrył, że jest naprawdę podniecony perspektywą bzyknięcia Natsu… poderwał się z miejsca, szybko założył bokserki i poleciał do pokoju chłopaków.
Z rozmachem otworzył drzwi. Dragneela leżał na łóżku w samych bokserkach, a Gray zamiatał jakieś szkło z podłogi. Obaj spojrzeli na niego z zaskoczeniem.
- Gray! Zamieńmy się na jedną noc naszymi uke! – wydarł się, patrząc na niego wzrokiem psychopaty. Potem przeniósł spojrzenie na Natsu i oblizał lubieżnie wargi, na co ten pisnął, zaskoczony i przerażony.
Natomiast Gray… wziął miotłę i przyjebał nią Dreyarowi w łeb. Mocno.
- Co ty brałeś?! Nigdy! – warknął na niego, wyraźnie wściekły.
Natsu zerwał się z łóżka i podbiegł do Fullbustera, by przytulić się do niego od tyłu.
- J – ja też nie chcę iść na taki układ! Jestem Graya! – pisnął.
Czarnowłosy jeszcze raz przywalił blondynowi z miotły, tak dla zasady, czy coś.
- A ty masz Freeda! I jeszcze ci stoi, co?! Nie napalaj się na moją żonę! – wydarł się.
- Ej, ej! To była tylko propozycja! – Nadął policzki. – Too… Może ty dasz się ruchnąć? – Spojrzał na niego prosząco, masując obolałą głowę. – W moim śnie też należałeś do haremu, hyhy – wyjaśnił, szczerząc się głupio.
Gray spojrzał na niego z szokiem, a potem zaczął ponownie go okładać miotłą. Aż się biedna prawie złamała!
- Wybij to sobie z głowy! – Wykopał go za drzwi, po czym popatrzył na Natsu i przytulił go do siebie. – Nie martw się, nie tknie cię. – Pocałował go w czoło.
Natomiast biedny i olany Laxi wracał ze spuszczoną głową do pokoju.
- Cóż, próbowałem – mruknął do siebie i wszedł do pomieszczenia z zamiarem wyżycia się na Freedzie. Hyhy, dobrze było mieć faceta, który się na to zgodzi dobrowolnie.



No to teraz tak...
1. Zapraszam tu: http://marzenia-trudne-do-spelnienia-yaoi.blogspot.com
http://gratsu-love-story-yooool.blogspot.com
http://school-day-ft.blogspot.com
http://stingxnatsu-dark-story.blogspot.com
http://melodie-jutra.blogspot.com
To taka tam reklama XD
2. Ten bonusik ciupkę pokryje się z akcją, ale nie powiem, w którym momencie, ani nic więcej. :D
3. Z ankiety wynika, że chcecie najbardziej powrotu Lyona, a potem seksów xD Niech więc tak będzie, ale można głosować dalej, bo zanim się zbiorę w sobie i coś więcej stworzę, może minąć trochę czasu c;
4. W razie pytań zapraszam na aska: ask.fm/Misuzu187 lub do komentarzy. ;d

To chyba tyle... =)
~Misuzu.

21 komentarzy:

  1. Hahahah, kocham Laxiego <333 awwww, ma rację, Natsu to taki słodziak, że nic dziwnego, że mu stanął xDDDD Biedaczek, teraz będzie się musiał chować za Grayem, by blondyn na niego nie zerkał, haha xD
    Gray, broń swą żonę!
    Dobra, ja czekam na więcej! *_______*
    Weny (wiem, że z nią krucho ostatnio xd) <33333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, hahaha xD
      Dokładnie *___* Grayciu będzie go bronić miotłą w dalszym ciągu, hahaha! ;d
      Ale to nie fair, bo Ty i jeden mój czytelnik wiecie, jaka akcja będzie dalej @.@" chyba ją zmienię...xD
      Przyda się, bo serio z nią krucho, hahah <33333

      Usuń
    2. Co?! Q.Q nie zmieniaj akcji, bo się już na nią napaliłam! D: Nie rób mi tegooo! @.@
      No ja wiem właśnie xD <33333

      Usuń
    3. Może zmienię jakiś szczegół, jeszcze nie wiem do końca, jak dokładnie to rozegrać. XDD
      Ale chyba wraca, bo jestem w trakcie pisania zamówienia...xd może dziś znów obskoczę wszystkie blogi @.@ <3333

      Usuń
  2. No i dobrze mu tak! Miotły tylko szkoda ;-; *wspiera duchowo miotłę* MÓGŁ JĄ POPSUĆ I CO WTEDY? D: KURZ I ŚMIECI ZAWŁADNĘŁYBY ICH POKOJEM. ZGINĘLI BY W NIM. TY SADYSTKO ;__________;
    Haremy im w głowach, pieprzyliby się tylko XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha, tak! xD Hope, wiedziałam, że Ty dasz jakiś konstruktywny komentarz XDDD
      Tak, to dobrze, że nie złamał miotły! ;-;
      Hahaha, no co, to Laxus ma takie marzenia xD

      Usuń
    2. As always!
      Ej, to był BARDZO konstruktywny komentarz. Masz coś do niego? Prochów nie będzie! ZOSTAJESZ ŚWINKĄ :*
      No wiem! :3 Też mnie to cieszy ^_^
      Niech sobie dmuchaną lalkę zamówi z twarzą Natsu :o Wiem, że coś takiego istnieje! W Boston Legal koleś miał lalkę wyglądającą DOKŁADNIE jak jego szefowa xDD

      Usuń
    3. Nie, nic, skądżeee xD
      W takim razie Ty zostajesz ćpunem "zoombie"! ;-;
      Hahah, tak xd
      o.O o, kurwa, nie wiedziałam o tym! xD Hahahhha, dobra beka xD ale wiesz... jakby kupił, to to nie to samo! xd

      Usuń
  3. Czy on cps cpal przed snem?! Jezu kobieto zamienilas Laxusa w jakiegos niewyzytego pedofila, ktory chce zglwalcic biedna zone Greya xdd
    Musze przyznac. To bylo mocne xdd
    A tak z ciekawpsci spytam. Laxus gdzie kupujesz towar ? XD takie sny ot tak sie nie pojawiaja. No chyna ze przed snem czego sie naogladales lub poczytales jakies gejowskkie 50 twarzy greya xdd
    A ty Grey lepiej pilnuj swa zonke!
    Mei ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie ćpał, nic mi o tym nie wiadomo, on nie ćpie! XDD
      Hahhaha, od razu pedofila... Nie jest od nich tak dużo starszy XD No i co się dziwić, skoro Natsu jest taki słodki?! ;d
      I jak to się nie zdarzają? Zdarzają. Mi się śnił harem Lokiego, w którym byli Gray, Natsu i Stingu. I jeszcze potem był jeden sen z Laxusem i Grayem, który opisałam w jednym one shocie... którego nigdzie nie dodam, bo jest zbyt... psychiczny XDDDDDDDDDD
      Będzie pilnował! ;d

      Usuń
    2. Dobra. Wierze ci na slowo ze nie cpal. A jiz chcialm dzwonic aby go odludnili i uleczyli xdd
      Dpbra. Sama bym zgwalcila Nacka <333 jest taki slodki ~ taki slodki i niewinny *.*
      Ale masz barwne sny!
      Ok. Musze przeprosic Laxusa za te wszystkie oskarzenia. No kurde. Sorry bylam zazdrosna ze ma takie sny *.* a ja ich nie mam ;_;
      Dooooodaj tego one-shota! Ja go chetnie przeczytam!!! Uwielbiam psychiczne rzeczy <33333333333
      Niech Grey zalozy mu taka obroze i rozowe kajdanki! I przykuje do lozka i ... chyba juz wystarczy mojej fantazji xdd
      Mei ♥

      Usuń
    3. Hahahaha, na odwyk? XD
      Tak, właśnie *_* Każdy chce go bzyknąć!
      Hhahahha, okay, Laxus przyjmuje twoje przeprosiny XDDDD
      Nie dodam, bo ludzie stwierdzą, że już całkiem zniszczył mi się mózg ._."
      O, obróżka pojawiła się też w moim shocie, hahaha xD Przez Ciebie moja wyobraźnia znowu działa aż za bardzo, shit... @.@

      Usuń
    4. Nie na odludzie xdd
      Bo on jest taki slodki i niewinny <333
      Dziekuje ci Laxus xdd
      Ale ja kocham wlasnie takie dziwne psychiczne rzeczy :3 tak bardzo chcialabym to przeczytac ;_;
      Ale obrozki sa sexy, jescze gdy zalozy ja natsu to juz... ahhh xdd gomen nie chcialam pobudzac twojej wyobrazni ale moja juz za bardzo dziala xdd buahahaa <333
      Mei♥

      Usuń
    5. Można i tak xD
      Jest, jest *-*
      Laxus mówi, że nie ma za co xDDDDDDDDDDDD
      Niestety... Chyba nie będzie Ci to dane, bo na bank tego nie wstawię...xd
      Orgazm! XD Mi się obróżka podoba też na Grayu... ale nie mam pojęcia, dlaczego XDDDD"
      Moja na szczęście się ogarnęła @.@

      Usuń
    6. Nie moze tylko tak xdd
      Taaaaak. Natsus <3333
      A-a-a-ale~!!! Ja juz sie napalilam a ty nope ;_; moje serduszko pekla na pol xdd
      Na Greyciu i na Laxusie *.* na urodziny im taka kupie! <33333
      A moja nie~ rabnieta juz od rana, lalalala~ xdd

      Usuń
    7. Hahaha, ok ;d
      Boski <3
      To sklej je na taśmę! xd hyhy xd
      Tak, właśnie! Jak Laxus zakłada ją na Graya, hyhy...xd Nie wiem czemu, ale mam ostatnio fioła na punkcie tej parki @.@ Prawie tak wielkiego jak na Gratsu ;d
      hahahaha xD

      Usuń
  4. Wow. Laxus to było mocne. Biedny Freed i miotła (oczywiście mi zawsze najbardziej szkoda przedmiotów...)
    No em, nie wiem co napisać. Podobało mi się, lubię motyw haremu xd (jestem pojebana, dobrze mi z tym)
    Brawa dla Graya ładnie bronił żony *dumna*
    Superaśnie, że to pokryje się jakoś z akcją c;

    Życzę weny chęci i weny
    *hug* <333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laxi ma te swoje cudowne marzenia i sny XDD (mi też, więc spoko xd)
      Też lubię ten motyw, haha :D
      No nie? xD
      Hyhy ~
      Dziękuję *tulasek* <333333

      Usuń
  5. Ferie z twoim blogiem zawsze spoko <3
    A co do rozdziału, to bekowy XD serio mi sie podobał <3 przepraszam za opoznienie i życze weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo :3 <3
      Haha, to dobrze, że Ci się podobał :D
      Nie ma za co przepraszać i dziękuję, bo się przyda ;3 <3

      Usuń
  6. Biedny Laxus!!! Taki zawód :D

    OdpowiedzUsuń