wtorek, 24 grudnia 2013

Rozdział 40. "Nagle w lesie coś huknęło..." - czyli: zaginiony w akcji.

Cześć, kochani! Na początku chciałam wam życzyć wesołych, pełnych radości świąt! =) Aby każde wasze marzenie się wreszcie spełniło <3 I dużo, dużo szczęścia <3
Wiem, nie jestem dobra w składaniu życzeń, ale one płyną prosto z serca, także no! :D
Chciałam też przeprosić, że między kolejnymi rozdziałami są tak duże przerwy, ale po prostu... Straciłam jakoś wenę na moje osobne blogi ^^ Teraz piszę tylko te z Iris i rzadko zaglądam do moich osobnych... ^^" A to dlatego, żee... skończyły mi się pomysły. Zresztą chyba widać, że ostatnie rozdziały to totalny spontan iii się staczam ;_; Przepraszam! Nie zamierzam rezygnować z tych blogów, ale po prostu będziecie musieli dłużej czekać na rozdziały (jeśli ktoś wytrwa)... ;<



Z pamiętnika zjeba…
Tego dnia wszystko się zmieniło.
Każdy z członków gildii przeżywał swój osobisty dramat i zmagał się z szokiem.
Nikt z nas nie spodziewał się tego, co się stało.
Nikt.
Nawet dziecko Erzy i Jellala przestało beczeć, jakby chciało pokazać, że rozumie sytuację i wspiera nas w bólu.
Natsu zaginął.
Nikt nie wiedział, co się z nim stało.
W jednej chwili z nami był, a w następnej… już nie.
Ninja pieprzony!
Kurwa. Ja tu się martwię, a on pewnie bawi się w najlepsze… Kij wie, gdzie. Jednakże zacznę od początku. Ja, Natsu, Erza, Jell, Lucy, Happy, Laxus i utykający Freed (Laxi spełnił swoją groźbę, wypieprzył go tak, że jego krzyki i jęki słychać było w całej gildii) wybraliśmy się na zakupy przedweselne. Wesele moje i Natsu miało być połączone ze ślubem Zielonego Gluta oraz Blondaska Przydupaska. Tak, nowe ksywy. I tak każdy wie, o kogo chodzi. Bachor Nash Gray junior został sobie w domciu z Caną, co nie mogło skończyć się dobrze.
Oczywiście kłótnie między naszą ósemką były wielkie. Ciągle dostawałem od Pedalskiego Włosa po łbie, Emanująca Złością Tytania darła ryja na każdego, kto zasłużył, Mały Niebieski Pojeb brechtał się ze wszystkiego, a Pierdolnięty Pantoflarz (Jell) usiłował chować się ze Blondaskiem Przydupaskiem, kiedy wyczuwał jakieś zagrożenie. Każdy miał w dupie wlekącego się na końcu Zielonego Gluta. Standard. Nasze zakupy zawsze tak wyglądają. I oczywiście skończyło się na tym, że nie kupiliśmy połowy rzeczy. Woleliśmy pójść się najebać, za bardzo żeśmy się zdenerwowali!
No i jakoś tak wyszło, że… po drodze zgubiliśmy Natsu!
Nikt nie wiedział gdzie, kiedy… Tak jak wspomniałem wcześniej – w jednej chwili był, a w drugiej już nie.
Nie wiedzieliśmy, jak dotarliśmy do gildii, gdyż jak mówiłem wyżej – spiliśmy się. Kiedy się obudziłem w łazience, w samych bokserkach (o, zgrozo), miałem cholernego kaca. Poszedłem do mojego pokoju, w którym spał Jell i go obudziłem, pytając o Natsu.
- Nie widziałem go – brzmiała niewyraźna odpowiedź.
Latałem jak popierdolony po całej gildii, szukając go. Nikt nic nie wiedział. Cana stwierdziła, że nie było go z nami, gdy wróciliśmy.
Teraz siedzimy i debatujemy na ten temat przy okrągłym stole. No dobra, nie był okrągły, ale to tylko szczegóły. 
- Mi się wydaje, że z baru z nami wychodził – odezwała się niemrawo Erza.
- Z kolei ja sądzę, że zgubiliśmy go już wcześniej. – Laxus drapał się po głowie, jakby chciał przekonać resztki mózgu do współpracy.
- Może go poszukamy, co? A jak go coś zjadło? Albo ktoś go zgwałcił? Kurwa, na pewno ktoś zgwałcił moją słodką żonę! – Panikowałem.
Dostałem za to w łeb czyimś butem. Miło. Ale… chociaż trochę się uspokoiłem… Trochę…
***
Po długich debatach postanowiliśmy, że jednak go poszukamy. Rozdzieliliśmy się na grupy. Ja i Erza mieliśmy zostać na miejscu, w razie, gdyby się pojawił. Laxus i Freed poszli do baru, aby o niego wypytać. Jell poszedł sam ogarnąć okolicę. Las i te sprawy. Natomiast Happy i Lucy mieli rozejrzeć się w pobliżu miejsc, które odwiedziliśmy, z wyjątkiem baru.
To był błąd, że kazali mi tu zostać, bo cały czas wkurzałem wszystkich lataniem jak popierdolony po pomieszczeniach. No, co? Miałem nadzieję, że jednak gdzieś tu się zaszył.
- Marne twoje nadzieje, homoseksualisto jeden – mruknęła Cana, kiedy po raz setny sprawdzałem, czy Dragneel nie ukrył się czasem w jej beczce piwa.
Nie miałem już pojęcia, co ze sobą zrobić! A wtedy…
Drzwi otworzyły się…
I stanął w nich…
Jakiś śmierdzący odpadami murzyn!
- Kurwa, ja pierdolę, zajebię skurwysynów – mamrotał pod nosem, z wielkim wkurwem kierując się do łazienki.
Patrzyliśmy na niego oniemiali. Kto to, kurwa, jest?!
- Eeeee? Natsu? – zapytała zszokowana Erza. Siedziała najbliżej.
Zmarszczyłem brwi. Nie no, to nie mogła być moja żonka!
Murzyn zwrócił na nią wzrok.
- NIE ODZYWAJ SIĘ DO MNIE, ZDRAJCZYNI! ZOSTAWILIŚCIE MNIE! – wydarł się, po czym pohasał szybko do kibla.
A więc…
To był…
Dragneel…?!
***
Poszedłem do pokoju, w którym siedział już umyty i pachnący Natsu i usiadłem przy nim na łóżku.
- Martwiliśmy się o ciebie! Co się stało? – zapytałem, patrząc na niego.
- Kurwa, nie wiem! Ktoś z was mnie popchnął i wylądowałem w śmietniku – warknął, nadal wkurwiony. Wprost emanował różową złością. – Jakby tego było mało, nie mogłem z niego wyjść! Darłem się, żebyście mnie wyciągnęli, ale nic z tego! Poszliście sobie, zdrajcy! A ja przysnąłem… I wylądowałem na śmietniku! Z samego rana się obudziłem na wysypisku wśród śmieci! A z moją znajomością tamtych terenów… zdążyłem dziesięć razy się zgubić i wpadłem do czyjejś piwnicy z węglem! Zanim się stamtąd wygramoliłem, zdążyłem się cały ubrudzić i w dodatku śmierdziałem! – Przywalił mi w łeb, po czym położył się na łóżku, plecami do mnie.
- Ała! – Pomasowałem się po głowie. – Ej, żonkoo. Ja nic nie pamiętam od momentu wyjścia z baru. Byłem przekonany, że cały czas z nami jesteś. Wybacz mi. – Zapłakałem. Nie chciałem, żeby Pedalski Włos się na mnie złościł, bo wtedy był jeszcze bardziej nie do zniesienia.
Niestety, chyba ofuczył się na amen.
***
Pozostali wrócili niedługo później, gdy Erza ich poinformowała, że Dragneel raczył się pojawić. Właściwie to mój żon nie gadał z nikim, z wyjątkiem Happy’ego.  A to było dosyć upierdliwe.
Postanowiłem wyciągnąć ciężką artylerię.
- Jak się do mnie nie odezwiesz, to skoczę z dywanu na podłogę – powiedziałem poważnym tonem. – I wcale nie żartuję.
Nawet to nie podziałało. Olał mnie.
Także… Pozostało mi tylko jedno: iść emosić.




Kocham was!
~Misuzu

18 komentarzy:

  1. Ooo, nawzajem Wesołych Świąt! Niechaj na kolędy leci u ciebie w domu "śmieciareczka, śmieciareczka"! ^^ hyhyhy, najlepszego, zboku xd
    I znam ten ból! Tez nie mam weny na własne blogi, no ale... muszę wziąć się w garść! xd
    A propo rozdziału... hahaha, biedny Nacek xDDDD Tak bardzo mu współczuję xDDD I Gray! Poszedł emosić! Spoookojnie! Nacuś i tak da ci dupy więc spokojnie, Grayciu xD
    Wenyy <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to moje marzenie! <3 Dziękować :D
      Ja też, pozostałe blogi czekają, pff.. ;__;
      Nie współczujesz Natsu, znam Cię! ;c a on takie tragedie przeżywał! ;c
      Gray tak samo, nawet posunął się do groźby! ;c
      Dziękuję i nawzajem <3333

      Usuń
  2. Hihihi... Natsu murzynem xdd
    Jak mogli zgubic slodka zonke Greya?! ;_;
    Czy oni naprawde chca juz nauczuc dziecko pic, ze zostawiaja go z Cana?!! Biedny Junior. W takiej gildi ciezko dorosnac :c
    Grey nie skacz! Natsu na stowe by plakal! I ja tez :<
    Natsu nie foochaj sie na niego!!! Biedny idzie emosic ;_; Natsu ratuj go! Jeszcze potnie mi sie mydlem ;c

    Wesolych swiat <33333
    Mei. ♥
    P.s gomen ze dopiero tetaz komentuje, lecz poprzedniej notki mi sie nie chcialo ;_; Gomen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak xD
      Niestety, tak wyszło ._.
      Haha, na to wygląda :D Junior będzie alkoholikiem xD
      Żebyś wiedziała ;d
      Wszyscy byśmy rozpaczali po Grayciu ;___;
      No właśnie, Natsu będzie winny, jak Gray to zrobi! D:

      Nawzajem, hyhy <3333
      P.S. Nic się nie stało, z lenistwem ciężko wygrać xd

      Usuń
  3. Ale ciezko nie byc alkoholikiem pedofile llub zboczencem jak sie dorasta w Fairy Tail <333
    Nie pozwole aby moj maz umarl! Mimo ze juz na jego miejsce znalazlam innego to tak bym rozpaczala ;_;
    Natsu do sadu!!! ( nie nie do sadu tylko do sądu xdd) Sw.Mikolaj juz tam sie znalazl, teraz twoja kolej!

    Mam nadzieje rowniez ze wigilia i prezenty sie udaly ^w^ z ciekaeosci zapytam. Co doooostalas~?

    P.s niestety ciezko ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahaha, dokładnie xD
      Ja nigdy nie pozwolę, aby Grayciu umarł! Nigdy! ;_;
      Tag. Sądzimy go! ;d

      Nic nie dostałam ^^
      A Ty? ;3

      Usuń
    2. Masz szczescie. Juvia, Natsu i ja jestesmy zadowoleni ze nie chcesz go usmiercic ^.^
      Tylko moze pojdzmy do amerykanskiego sadu. W polskim to za dlugo by to trwalo. Lecz moglibysmy przekupic sedzie ^^

      Uuu~ biedulka.
      Ja dostalam 4 ksiazki, skarpety i pare slodyczy *.*

      Usuń
    3. Ja też jestem z tego powodu zadowolona. xD
      W takim razie albo zbieramy hajs na przekupstwo... albo chuj wie XDDDD

      Oj tam, się przyzwyczaiłam xDD
      Ooo, jakie książki? *-*

      Usuń
  4. ... i wszyscy byli bardzo zadowoleni ( albo i nie, gdyz Natsu i Juvia zrozumieli ze mieli konkurence xdd)
    Zbierzmy hajs, moze ludzie na ulicy pomoga, a jak nie to obrobimy bank!

    To tak:
    "Kosoglos"(3 czesc igrzysk smierci ^^)
    " dziedzictwo"(2 czesc wybranych)
    " mechaniczna ksiezniczka"(3 czesc diabelskich maszyn)
    " alicja w krainie zombii" ( znalazlam tam nowego meza <3333)
    I to bylo na tyle xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, Natsu i Juvia wybaczą xD
      Hahah, lepiej to drugie ;d
      Ooo, Mechaniczna Księżniczka! ~<3 jeszcze nie czytałam, ale zamierzam :D

      Usuń
    2. Musza wybaczyc ~ przeciez Grey jest taki slodki ze ciezko go nie kochac <33333
      Tak, napad na bank bedzie ciekawy. Maski mozemy zrobic z rajstop ^^
      Ja dopiero jestem na Mechaniczny Aniol ~ ale tak na zapas dostalam cale 3 tomy. Ogolnie ostatnio znowu lista ksiazek i filmow sie zwiekszyla ;_; i jak tu zyc? I jak tu zyc xdd?

      Usuń
    3. Dokładnie **-**
      Co Ty, lepiej z czapki, zrobimy kominiarki xD
      O właśnie... nadal nie obejrzałam zupełnie nic z listy o.o

      Usuń
    4. Dobra, czape pożyczę od siostry. Będę oryginalna i założę niebiesko-jaskrawą ^^
      Ja powoli się zabieram. Na razie anime nadrabiam. Na inne rzeczy przyjdzie czas w ferie xdd

      Usuń
  5. Nadrobiłam i tego bloga, chwała mi *^*
    A na tym pierwszym Gratsu, jakie piszesz z Iris jestem dopiero na 10 rozdziale -w-
    No ale dobra, to nic.
    Ja na miejscu Natsu też bym się fochnęła. Zostawili go na pastwę śmieci, jak mogli ;-;
    Trzymam jego stronę, tyle powiem.
    Był zajebisty, uśmiałam się. Pisz więcej <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Mei - okay XDDD
    No, w ferie się więcej nadrobi ;d

    Kise - hahah, gratulacje xd
    Zostały Ci jeszcze 4 xDD
    Pijani byli ;-; Też współczuję Nackowi, ale to było śmieszne xDDD
    Dziękuję, postaram się <3

    OdpowiedzUsuń
  7. XD śmieję. Włosy też miał brudne? Czy był murzynem z różnymi? Widziałam kiedyś cosplay Natsu robiony przez murzyna. Całkowity fail.
    Ciekawe ksywki xd pasują.
    Gray zły mąż, jak mógł go zgubić?
    Ostatnio skoczyłam z dywanu i nic mi się nie stało *szpanuje*
    Nie wiem co jeszcze napisać ^^"

    <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy też miał brudne, cały był jak mudżyn xDDD
      O kurwa, nie widziałam tego o.O I chyba nie chcę XD
      No nie? xD
      Upił się ;-;
      Jesteś nieśmiertelna! o.o
      <3333

      Usuń
  8. Biedny Freed!!! Aż mi go szkoda... Hahahaha "Zielony Glut", "Blondaska Przydupasek" i "Różowa złość" hahahahahahhahaha No nie mogę :D. I jeszcze do tego Murzyn :D. Skacz Gray!!! Na główkę :D

    OdpowiedzUsuń