wtorek, 27 sierpnia 2013

Info (znowu xD)

No cześć wszystkim.
Jak zapewne wiecie, mam zamiar skończyć bloga. I nie tylko tego, ale też inne. Nie widzę siebie w roli pisarki. Wiem, wieeem, styl pisania trzeba wypracować i tak dalej, słyszałam to już nie raz.
Chciałabym podać powody, dla których chcę z tym skończyć.
Po pierwsze, nie nadaję się do tego. :3
Po drugie, klasa maturalna i te sprawy. Co za tym idzie - brak czasu na stworzenie czegokolwiek.
Po trzecie, nie nadaję się do tego. xDD
Tak, wiem, powtórzyłam pierwszy powód dwa razy. Tak po prostu czuję, widzę to i cóż poradzić.
Wasze komentarze zawsze mnie motywowały. Czytając je, myślałam sobie "może jednak nie jestem tak beznadziejna, jak myślę?". Niestety, z biegiem czasu i komentarzy i wejść coraz mniej. Sądzę, że wypaliłam się. Nie mam czego tu szukać. Dlatego koniec będzie najlepszym wyjściem.
Wiem, że nieliczne osoby chcą, żebym dalej pisała i dziękuję im za to. Za wsparcie i za to, że we mnie wierzą.
Mimo wszystko widzę, że moje "dzieła" nie są zbyt chętnie czytane. Nie winię Was za to, po prostu nie mam talentu. :3
Dziękuję wszystkim, którzy przy mnie byli.
Przepraszam za to, że już zbyt wielu moich tekstów nie przeczytacie (chociaż to może akurat lepiej dla Waszych mózgów xd).
Uh, rozpisałam się. Koniec wywodu. ~

~Misuzu.

31 komentarzy:

  1. Drugi powód rozumiem bardzo dobrze... ale pierwszy i trzeci? Weź tak nie mów nawet, ty głupolu xd Twoje teksty zawsze mi humor poprawiały i były dobrze napisane, więc mi tu nie chrzań, że pisać nie umiesz! ;3 Serio, bo jeśli Ty pisać nie umiesz, to ja też zacznę w siebie wątpić xd
    I zdradzić Ci sekret? To dzięki Tobie zaczęłam prowadzić swojego bloga, bo stwierdziłam, że w Polsce jednak naprawdę kryją się jacyś fani Gratsu! Dodatkowo Twoje prace to były pierwszymi polskimi opowiadaniami GxN na jakie natrafiłam, więc mam mam do Twego bloga ogromny sentyment i go uwielbiam ;3
    Ci co opuścili twego bloga musieli być albo bardzo zajęci, albo odcięci od netu, albo po prostu głupi!
    Nie będę Ci prawić monologu, iż masz tu zostać i pisać na siłę. Piszę Ci to wszystko żebyś wiedziała, że nawet jeśli pozwalam Ci teraz odejść, to czekam na twój powrót! I masz cholera wrócić! Nie naciskam, rozumiem, ale wiedz, że będę czekać ;3 <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak było, że tak uważasz. Ojej, to takie miłe uczucie - wiedzieć, że dzięki mnie ktoś zaczął pisać bloga Q.Q Wzruszyłam się. Zaraz będę płakać ;_;
      Dziękuję Ci za te wszystkie miłe słowa <3 Kocham Cię normalnie <3
      Dziękuję też za to, że nie próbujesz zatrzymać mnie na siłę. Co do powrotu - może kiedyś to nastąpi, ale niczego nie obiecuję.
      <33

      Usuń
  2. Dobra rozumiem szkoła, matura = brak czasu. Ale proszę Cię nie pieprz głupot, umiesz pisać. Jesteś matką Gratsu w polskim fandomie (no jak dla mnie), zaczęłam z tym paringiem właśnie od twojego bloga więc mam sentyment, tak jak i poprzedniczka.
    Umiesz pisać, naprawdę. Mam zasadę, że nie czytam (określenie nadane przeze mnie dla pewnego rodzaju fików) chłamu, jeżeli coś jest źle pisane i po prostu przykre, zostawiam i nie tykam. Tu zostałam i nawet się udzielam, (czego prawie nigdy nie robię) bo jest fajne. Podoba mi się. Chcesz skończyć nie pozostaje mi nic innego jak się pogodzić, bo 2 powód jest przekonujący. No i nic na siłę ;) Pozostałe (1 i 3) to zwykłe mylne przekonania. Z ludźmi to nie wiem jak serio ubyło, to są głupi. Albo ograniczeni. W każdym razie masz stałych czytelników, kochających tego bloga (wiem, bo czytałam).
    No nie wiem co jeszcze napisać. Smutno mi, że kończysz. Z końcem wakacji kończą się zajebiste rzeczy ;< ale też będę czekać na powrót ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, jakie milutkie słowa ;___;
      Dziękuję, aż nie wiem, co powiedzieć, naprawdę Q.Q
      Nie no, ja po prostu tego nie czuję. To też kolejny powód ;x
      Kocham Cię normalnie <33

      Usuń
  3. To chociaż napisz, jak to się miało skończyć, błagam ;_; Nie wytrzymam, jak się nie dowiem! :C
    Uwielbiam twojego bloga, jest moim ulubionym z ulubionych!
    JA TEŻ BĘDĘ CZEKAĆ NA POWRÓT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nowa osoba ^^
      Spokojnie, napiszę jeszcze te 3-5 rozdziały kończące ;p
      To miłe, cieszę się <3
      Dziękuję <3

      Usuń
    2. Widzisz ile osób czeka na kontynuację? ;__;
      Ja rozumiem, szkoła i te sprawy, ale nigdy, przenigdy nie mów, że się do tego nie nadajesz. To opowiadanie jest naprawdę świetne. Nie jeden raz przy nim płakałam, tak samo nie jeden raz się przy nim śmiałam. Nie komentowałam tylko dlatego, że przeważnie tego nie robię. Na tego bloga wchodzą pewnie też osoby bez konta, więc nie komentują, ale to nie zmienia faktu, że cały czas masz czytelników, którzy podziwiają twoją pracę i czytają ją z chęcią. Nie porzucaj pisanie c:

      Usuń
    3. Widzę ;_;
      Miło, że tak uważasz ^^
      Ale osoby bez konta przecież mogą komentować anonimowo, przecież jest taka opcja włączona od dawna o.O

      Usuń
    4. Bo ja nie mogłam, to może u mnie jest coś nie tak ;-; Z resztą, nie ważne, pisz dalej, błagam ; - ;

      Usuń
    5. Sprawdzę to zaraz, może rzeczywiście nie aktywowałam tej opcji ;o
      Nie mam na razie czasu wcale .__.

      Usuń
  4. Mam nadzieje że to będzie więcej niż 3-5 rozdziałów :C Bardzo podoba mi się ten paring,jako że zaczęłam Ft i chciałam coś poczytać a że yaoi maniak ze mnie to padł wyrok na to XD Wiec, straaaasznie uwielbiam twojego bloga i nie chcę żeby się kończyło :<<<< Tak mi się podobało że w parę godzin przeczytałam wszystko D: Błaagam,przeciągnij to skończenie DDDD:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie pojawi się tyle ^^ Później nie wiem, zależy, czy będę miała bardzo przewalony rok, jeśli chodzi o naukę.
      Miło mi to słyszeć <3
      Zobaczę, co da się zrobić ^^" może po prostu po tych ostatnich rozdziałach będzie tymczasowa przerwa, a później będę pisać, ale nie wiem ;x

      Usuń
  5. Nie~~~
    Błagam nie kończ bloga ;___; Jak możesz? Wiem, że pewnie powtórzyłam wszystko co było we wcześniejszych komentarzach ale... musiałam coś napisać ;__; Jest mi tak smutno... Ja także dzięki tobie zaczęłam pisać bloga... Nie wiem czemu sądzisz że nie nadajesz się do pisania. Ja uważam, że świetnie piszesz <3
    Przepraszam za długą nieobecność .__. Brak czasu itp. Ale już wróciłam <3 No i kiedy wracam, coś takiego na mnie spada.
    Ale to twoja decyzja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy będę miała na niego czas, już i tak teraz mam straszne obsuwy z notkami ^^"
      Ooo, poważnie? *__* Tak zajebiście mi się robi, jak czytam takie milutkie słowa :3
      Podasz mi link na bloga? ;p
      Dziękuję <3
      No właśnie, brak czasu ;_; to jest ból ;_;
      Nie smuć się, być może niedługo po zakończeniu tego bloga, wrócę do pisania z nowymi pomysłami ^^

      Usuń
  6. Jasne~!
    Osobiście, to zainspirowałaś mnie do pisania tego bloga: http://fairy-tail-fanfiction.blogspot.com/ (mimo że nie jest Gratu), ale mam jeszcze tego bloga: http://opowiadanie-fantasy.blogspot.com/ Oba powstały w tym samym czasie, mimo że na tym drugim mam więcej notek ^-^ Tak więc zapraszam cię serdecznie~
    Nie ma za co <3
    Straszny ból .__.
    Yay~~~ ;D Chcem nowego bloga z nowymi pomysłami ;D Ale oczywiście najpierw chcem koniec tego, oczywiście ;3 Mam nadzieję że bedą żyć długo i szczęśliwie~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, naprawdę miło mi to słyszeć *^* Jak skończę pisać takie jedno opowiadanie, to zajrzę na Twoje oba blogi! :3
      Jest za co <3
      Ale damy radę! Trzeba jakoś znajdować chociaż moment czasu wolnego dziennie^ ^"
      Powiem Ci, że planowałam na razie właśnie skończyć go po ślubie, ale potem może do niego wrócę :3 tak samo jak ten blog drugi, też Gratsu, którego już zakończyłam. Teraz właśnie mi zaczęły napływać do niego pomysły o.O" to jest dziwne! XD

      Usuń
    2. Okey~ ;3 (mam nadzieję że to opowiadanie wrzucisz *^*)
      Nie, nie ma <3
      Dokładnie!
      No, fajnie by było gdybyś do niego wróciła ;D Aaa, tak, muszę jeszcze wbić na tamtego bloga i przeczytać zakończenie (oczywiście nie zdążyłam, bo nie miałam czasu ._.)
      Hahaha, wena po czasie XD

      Usuń
    3. Zastanawiam się, czy wrzucać, ale chyba tego na razie nie zrobię ;d
      Jeeest <3
      Może i wrócę, się zobaczy :3
      Ten przeklęty brak czasu ;_; wszystko utrudnia ;<
      Dokładnie xDDD Już nawet mam rozdział, którego nie dodam xD

      Usuń
    4. Czemu? :<
      Ni ma~~~~
      Dokładnie... :c
      Lol xD To takie dziwne, kiedy np. zawiesza się bloga, a potem przychodzi mnóstwo pomysłów na rozdziały xD Znam to~

      Usuń
    5. Bo jest dziwne i niedokończone, ledwo zaczęte w sumie xD
      Jest :3
      No właśnie, a najgorzej jest, jak nie ma się czasu tych pomysłów zrealizować ^^" I weź tu człowieku rozwijaj pasję xD

      Usuń
  7. Jak Ty nie umiesz pisać to ja jestem papieżem. *^* Uwielbiam czytać to co piszesz, nawet to Ci przed chwilą powiedziałam :D Odbija mi teraz jeszcze bardziej jak przeczytałam nowy rozdział :I Wiem, że masz maturę, bo moja siostra tak samo i uczy się cały czas. W wolnych chwilach pisz i wróć~<3 Dasz radę *o*
    Zawsze jest ta samokrytyka, ale uwierz, że dobrze piszesz c:
    Nie przejmuj się innymi to są KURCZOKI! >DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, znam papieża! Lol xD
      No, powiedziałaś, a ja za to podziękowałam i jeszcze raz podziękuję :3
      MI SIĘ DZIŚ TAK BARDZO NIE CHCE ZAGLĄDAĆ DO KSIĄŻEK, ŻE AŻ CAPS LOCK MUSI MI POMÓC TO WYRAZIĆ ;___; Postaram się <3
      Nie uwierzę xD"
      Czemu akurat kurczoki? o.o

      Usuń
  8. Będę dawała święcenia biskupom. xDDD I mam władzę *o* Niee..wróć..Ty dobrze piszesz czyli nim nie jestem :D
    A mogę to powtórzyć? *-* xDD Taak..zacięła mi się płyta xD
    Łączę się w bólu. @.@ Lektura mnie woła, ale nie chce jej otwierać ._.
    To chciałam usłyszeć :3
    Masz uwierzyć i przekupię Cię gumą w ślimaku. xDD
    Upodobało mi się te słowo. >D

    OdpowiedzUsuń
  9. No to powodzenia w pracy! XD Haha, jesteś ;d
    To już jak chcesz, Twoja wola xD
    Witaj w klubie! Mnie moja też woła ;o
    No i usłyszałaś ;d
    A nie czasami monetami z czekolady? : D
    Haha, rozumiem xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dużo roboty. Mogę ją rzucić? xDD Mianuję Cię biskupem *^* Rodzice będą tacy dumni. Jednak marzenia się spełniają. Już kolejne, bo tak zawsze chce stać w autobusie :I
    Uwielbiam czytać to co piszesz! >D Ej..chyba nagram piosenkę. Ta dusza artysty..taa xDD
    Za dużo mamy tych klubów. Już nawet wszystkich nie pamiętam. xD Jeden tak! Jej! >D Zamknęłam ją w biurku.xDDD Znalazłam bardzo 'ciekawe zajęcie'. Gapienie się w sufit. Taak mam bardzo ładny sufit. Taki biały, a ściany nic tylko podziwiać :I Serio nie chce czytać to zajmuję się takim czymś. xDDD Stwierdzam, że znudził mi się kolor ścian i chce przemalować.xD
    To też dostaniesz :D Większy wysiłek w ich poszukiwaniu, bo teraz rzadko się je znajduje :I Jeszcze słuchawki jak obiecałam. xDD Gratis kota! Nic tylko barć. xDD
    Widziałaś mojego szczura na sznurku? @.@


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie chcę być biskupem xD Mianuj mnie Szatanem XD Oj tak, to takie fajne, stać w takim tłoku ;_;
      Jaką piosenkę? :D Chętnie posłucham i mogę być w zespole, będę grać na grzebieniu *_*
      No ja też xD Po prostu za dużo ich mamy, ot co! Może zrobimy jeden, ale porządny? XDDD
      Gapienie się w sufit jest fajne. Czasami zobaczysz na nim pająka. Albo muchę. Lub jakiś niezidentyfikowany obiekt...xD
      A jaki masz kolor i na jaki chcesz przemalować? :3 bo ja z zielonego na liliowy :D
      Masz rację ;___; a szkoda, takie dobre były D: Ooo, słuchawki, zapomniałam o tym :D Haha, dokładnie xD
      Nie widziałam o.O

      Usuń
  11. To tylko mój proboszcz w parafii potrafi mianować ludzi na szatana.xDDD Jeszcze ludzie wpadający na Ciebie przy każdym hamowaniu. Super ;-;
    Taką co się sprzeda. xD Tytuł już mam, teraz tylko tekst.xD Burza mózgów ;-; Grzebień fajny *-* Granie na nerwach już jest za bardzo rozchwytywane i popularne.xD
    Zdam się na Ciebie. Wymyśl taki.xD
    Jak pająka bym widziała to od razu bieg do wyjścia @.@ Wtedy mogę biegać, a nie 3 km na w-f, bo nauczycielka się pomyliła x.x Staram się, żeby insekty nie chodziły mi po ścianie Q.Q xDDD
    Mam żółto-zielony, jest taki słoneczny z groszkowym, tak jakoś w nim wesoło i za często jest odwiedzany. xDD Fioletowy *-* Kuzynka miała taki fajny odcień, ta co byłam u niej w Tarnowie.xD Liliowy? Całkiem ładny c:
    Czemu je wycofali? O.O Powiem tacie, żeby załatwił, tak będzie szybciej >D Piszesz się? xD
    Szkoda. Zgubiłam go :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty też możesz! XDDD
      Dokładnie, to takie fajneee! ;_;
      Tekst: I idziemy hen daleko, nie będziemy siedzieć nad rzeką...XDD dalej Ty myśl! :D
      No właśnie, dlatego wybrałam grzebień! xD
      Spróbuję...xD
      Haha, mam podobnie ;d Ja też, bo jak jakieś są, to latam z odkurzaczem jak pojebana, albo z łapką na muchy xD
      Hahaha, dlatego chcesz przemalować? ;d
      Fioletowy śliczny <3 Liliowy jest jaśniejszy :D
      Nie wiem ;< Okay! To musi mieć jakieś znajomości porządne? :D
      Ooo ;<

      Usuń
  12. On jest w tym lepszy :I Nie mogę, bo dobrze piszesz i nie jestem papieżem. xD
    Uhuhu ._.
    To refren c': Myślę ;-; Jednak trudno napisać piosenkę o niczym.xD
    Grabie też są fajne C: Moja kuzynka gra mi na stopie ;-; Mam łaskotki i jak później dostanie to emosi w kacie. xD
    Dobrze. xD
    Też albo wołam rodziców. xD
    Znudził mi się kolor i mówiłam Ci, że tak w nim wesoło i go za często odwiedzają i robią mi bałagan. xD
    No wiem *-* Może taki zrobię tylko teraz muszę wynająć ekipę. xD
    Ma. Jak mi się zepsuły to od razu wszystko załatwił. Też wszystko mi naprawi c': Tylko jest bardzo rozchwytywany przez księży. xD Chcą, żeby im wszystko zrobić. WREDOTY :I
    Może się znajdzie ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pierdzielisz głupoty XD
      Napiszmy piosenkę o... szklance! *popatrzyła na pierwsze, co ma pod ręką xD*
      Hahahaha, ma powód do emoszenia XD
      Ja mamę zawsze i jest: zabierz tego pająka, bo mnie zje! XD
      No wiem, mówiłaś ;d
      Nono xD
      Księża to złooo! ;_;

      Usuń
  13. Nie. Dlaczego zawsze przesadzam i pierdziele głupoty? Już nic nie mówię. xD
    I korektorze!. xD
    Jak dostanie z nogi to tak. xDD
    U mnie tata: On się bardziej boi Ciebie niż Ty go! >D Ja: To co. On gryzie ;x
    W parafii wielkie zUo ;-;

    OdpowiedzUsuń