sobota, 23 marca 2013

PRZEPRASZAM!

Jak zapewne każdy zauważył, ostatnio miałam obsuwy z notkami. Porządne. Teraz znajduję się w takiej sytuacji, że napisanie jednego zdanie wymaga porządnego wysilenia mózgu.
Ale kogo to obchodzi...
W każdym razie chciałam powiedzieć, że nie wiem jak długo... ale na razie nie będę pisała. Mam nadzieję, że szybko się ogarnę i coś stworzę, ale nie liczcie na to zbyt prędko. Przepraszam.
Poza tym chciałam zareklamować fanpage mój i przyjaciółki:
http://www.facebook.com/pages/Satan-Slayers/503035713066074

Zapraszam serdecznie!

I jeszcze raz przepraszam ._."

+ poza tym i tak nikt mnie nie kocha, już w ogóle przestaliście komentować. ._.

10 komentarzy:

  1. Niee D: przepraszam, że nie komentuje, ale po prostu nie mam talentu do pisania komentarzy xD Mam nadzieję, że szybko wrócisz :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty nie masz talentu do pisania komentarzy, a ja do pisania opowiadań xd"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wmawiaj sobie xP Gdybyś nie umiała pisać opowiadań to mnie by tu nie było ;PP

      Usuń
  3. No w sumie też prawda xD Ale daleko mi do wybitnych pisarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczenie czyni mistrza~ ;3 właściwie to szkoda, że jest tak mało opowiadań o grayxnatsu. Sama nawet chciałam założyć bo pomysłów mi nie brak, ale gdybym zaczęła to by skończyło się na tym, że po pierwszym wpisie by mi zabrakło weny lub "czasu i ochoty" xP

      Usuń
  4. Serio? Akurat teraz kiedy trafiłam na to opowiadanie? Akurat teraz przestajesz pisać? ;_; Ja to naprawdę mam szczęście, albo raczej przynoszę pecha :C
    No nic pozostaje mi czekać cierpliwie. Weny życzę, wracaj szybko z nową notką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akane-chan, wiem właśnie, oni są idealną parą *_* mam z nimi jeszcze jednego bloga http://school-day-ft.blogspot.com
    I znam Twój ból, też tak mam...xD

    Kinzuki - przykro mi Q.Q postaram się niebawem coś napisać, ale jak z tym będzie, to sama nie wiem ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ghaaa! nie mogłaś tak od razu!? *-* już zabieram się za czytanie <3

      Usuń
  6. Jakoś tak zawsze zapominam dać na to link xDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieparawda!!! Komentuję, widzisz??? :D

    OdpowiedzUsuń