czwartek, 6 czerwca 2013

ZAMÓWIENIA

Witajcie!
Ogłaszam, że od dzisiejszego wieczora przyjmuję zamówienia na one shoty, bądź też jakieś dłuższe opowiadania.
Jeżeli ktoś chce, żebym coś dla niego napisała, to proszę się zgłaszać w komentarzach pod tym postem, lub pisać na e-mail: okumurowa178@gmail.com
Prace dla was będę publikować na blogu, który stworzę specjalnie do tego celu.
Oczywiście jeżeli będzie sporo chętnych osób.
Jeżeli w ciągu tygodnia dostanę co najmniej 15 zamówień, założę bloga, a adres podam w następnym tego typu ogłoszeniu.
~Misuzu.

P.S. Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie tego ogłoszenia, to pytajcie śmiało.
Pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. Dokończ lepiej swoje wcześniejsze opowiadanie. Ja tutaj umieram z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, dokończę. Po prostu chcę mieć co robić w najbliższym czasie i na bank dam radę wszystko ogarnąć, więc nie martw się, dokończę. ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jakiego anime/mangi paringi ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fairy Tail, Naruto, Durarara Shaman King, Vampira Knight, No.6, Ao no Exorcist, Bleach, Soul Eater, Kuroko no Basket - najlepiej z tych, chyba że wybierzesz jakieś inne, tylko że jeśli nie będę znała anime/magi, to najpierw obejrzę/przeczytam, bądź też powiem, żebyś wybrała coś innego XD
    Ou, chyba trochę zamotałam ^^"

    OdpowiedzUsuń
  5. No to Kida x Mikado z Drrr. Kiedyś szukałam o nic nie znalazłam i Bon x Rin z Ao no Exorcist :) Chyba tyle, a wgl ile można ?

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja zamawiam sobie AoKagę <3
    Mogę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się, też bym chciała jeśli można C; już mam 3 xd

      Usuń
  7. Freed x Laxus ♥~(‘▽^人)
    Najlepiej ze 'scenkami'
    If you know what I mean.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo a ja bym chciała Laxus x Natsu ;d Też ze "scenkami", jeśli można xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw zapraszam na nowe notki na mojej stronce ;)

      Usuń
  9. Można ile kto chce ;3
    Achh, ok <3 już mam 9 zamówień, jest moc :D
    Oczywiście, że dla was napiszę za "scenkami" :D
    Jestem haapy, bo mam już tyle zamówień xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie, jeszcze 6 zamówień i pojawi się blog specjalnie na nie! ;3
    Można składać po kilka, nie jest tak, że któreś odrzucam. ;d
    Czekam do piątku, decydujcie się! ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro można jeszcze to KagaKuro, HichiIchi i hetero Stein x Medusa C:

    OdpowiedzUsuń
  12. Waa, już 13 zamówień :D Sprawnie to idzie ;3 mam nadzieję, że się to rozkręci bardziej ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. A wyrobisz się ze wszystkim ? xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyrobię sie na pewno, już zaczęłam pisać drugie, na moje blogi ogólnie już tez mam prawie gotowe notki, więc nie ma obawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm więc jeszcze 2 do 15 potrzebujesz ? No to ja chce jeszcze GrimmIchi (bleach) i IzayaxShizuo (Durarara) ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, jak fajnie ;3 to już mam 15, więc blog będzie na bank :D
    Mimo wszystko liczę na to, że po zrealizowaniu tych (lub nawet wcześniej) dostanę kolejne zamówienia ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. no jak nie wpadnie nam nic do głowy, to najwyżej zmusimy cię do napisania części drugiej tych One-Shotów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Czemu usunęłaś swojego bloga??? Z chęcią bym go przeczytała...

      Usuń
    2. Jeśli to do mnie... to ten blog z zamówieniami istnieje xD
      Jeśli do Iris - jej też istnieje, ale zmieniła nazwę.. podam przy okazji, bo nie pamiętam, hehe... xD

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o Twój, to wiem, że istnieje :D. A to fantastycznie :D. Będę wdzięczna jak podasz kiedyś :)

      Ps. Tu Roszpuncia. Jestem na innym kompie, dlatego nie loguje się na konto, bo siostra mnie oskubie :D

      Usuń
    4. Okay, podaję: http://fairytailwczaswolny.blogspot.com :D

      Usuń
    5. Bóg zapłać dobra kobieto :D

      Usuń
  18. Haha, ja jestem za, mogę pisać XD Tylko najpierw niech powstaną pierwsze części XDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym ładnie prosiła o Mikado x Kida z Durarara, bo z tego co wiem, to tej parki jest mało :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay, dopisuję do listy, jak tylko skończę dłuższe opowiadanie, to coś o nich naskrobię ;)

      Usuń
  20. A mogę jeszcze ja zamówić coś? C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak późno odpowiadam na pytanie, ale dopiero dziś zobaczyłam ów komentarz ;d
      Oczywiście, że możesz zamówić, nadal zamówienia przyjmuję, tylko nie mam pojęcia, kiedy je wszystkie zrealizuję ;p
      Także... Co dla Ciebie napisać?;d

      Usuń