poniedziałek, 4 lutego 2013

KOLEJNA (Mało)WAŻNA INFORMEJSZYN

Od razu na samym wstępie przepraszam za to, że ostatnio nic nie dodaję, ale są ku temu powodu:
- szkoła i nauka, której oczywiście jest tym więcej im bliżej ferii,
- co za tym idzie brak czasu,
- częste bóle głowy i inne cholerstwa,
- brak weny, chociaż... pomysły na następne notki jako takie są.
Tak więc jeszcze raz wielkie sorry.
Od przyszłego tygodnia mam ferie, więc mam nadzieję, że uda mi się coś fajnego stworzyć i dodać :3 Tak więc cierpliwości!

Jak ktoś chce, żebym napisała dla niego jakiegoś one shota lub chociażby umieściła coś na specjalne życzenie w notce - lub po prostu chce o coś zapytać - proszę się odzywać na to gg: 43227919
Heheszki.

Dobra, koniec kolejnej mało ważnej informejszyn :D

Kocham Was!

~Misuzu.

9 komentarzy:

  1. O !
    To ty nie masz jeszcze ferii ? xD
    Ja mam już 2 tydzień ;P xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie mam jeszcze, niestety :3
    Tzn teraz leżę w domu i zdycham na mega wielki ból brzucha już drugi dzień, nadal się łudząc, że do jutra mi przejdzie D: ugh, masakra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo ! ;C
    Pomasować brzusio ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałoby się @.@ Ale to chyba nic nie da ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zawsze pomaga . xd
    Może okres !
    Życzę ci abyś nie odczuwała już nigdy bólu brzucha ! Jestem niemal pewna , że moje życzenie się spełni .. Nie wiedziałaś ? Jestem magiem .. Albo 'jestę magię' , czy jakoś tak o,O
    O nie , mój sekret się wydał ! Nie powiesz nikomu , prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Niee, to na bank nie to, za wcześnie. xD
    Oczywiście, że nie powiem! Zabiorę ten sekret ze sobą do grobu!
    I mam nadzieję, że przestanie boleć @.@

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki ! <3
    Już myślałam , że się wyda ! o,O

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no, co Ty, Twój sekret jest u mnie bezpieczny :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamień spadł mi z serca ;D

    OdpowiedzUsuń