środa, 19 lutego 2014

Liebster Award.

Witam. Zostałam nominowana do Liebster Award, za co bardzo dziękuję Er-chan, od której takową nominację otrzymałam ;)
Cóż, nie będę się za bardzo rozpisywać, bo czasu trochę brak, aaa jeszcze na pytania trzeba odpowiedzieć, zadać swoje, no i nominować 11 osób. Aż tyle... nie wiem, czy znajdę, ale postaram się xD

Oto moje odpowiedzi:

1. Ulubione anime (jeśli oglądasz)?

Oczywiście Fairy Tail, ale uwielbiam też wiele innych, jak Ao no Exorcist, czy też Kuroko no Basket, Naruto. Dłuuugo by wymieniać w sumie.

2. Jakiej muzyki słuchasz?

Słucham przede wszystkom rapu i rocka ;d

3. Co zainspirowało cię do stworzenia bloga?

Cóż... Zawsze lubiłam pisać, wpadł mi do głowy pomysł, zaczęłam coś tam skrobać... I po pewnym czasie po części za namową przyjaciółki założyłam bloga z tym oto opowiadaniem. Oczywiście na jednym się nie skończyło. Mam ich więcej, o czym wiedzą moi czytelnicy :3

4. Czy pisanie przychodzi Ci z łatwością?

Oczywiście. Nie zawsze, bo czasami mam takie dni, że nic nie potrafię z siebie wykrzesać, ale to wiadomo, wena nie zawsze będzie ;d 
Mimo wszystko przez większość czasu łatwo mi to przychodzi.

5. Najlepsze wspomnienie?

Ou... Tu pojawia się problem xD Jest ich sporo i nie umiem wybać najlepszego, przepraszam ^^"

6. Polecisz jakieś dobre anime?

Jeśli ktoś chce dobry wyciskacz łez, polecam Clannad.
Mogę polecić też Durararę, Vampire Knight, High School of the Dead, Soul Eater, Another, SnK... Shit, mogłabym tak godzinami wymieniać, tak dużo anime mi się podobało... @.@ 

7. Ulubiona postać z anime lub filmu?

Z anime: Gray, Natsu i Laxus z Fairy Tail (oczywiście xD), tu byłoby więcej wymieniania, ale wytypowałam ich xD Z filmu... nie mam pojęcia xD

8. Jesteś raczej głośną czy cichą osobą?

Raczej cichą, chociaż może trudno w to uwierzyć xD

9. Opisz siebie w pięciu słowach.

Pierdzielnięta świruska z głupimi pomysłami :o

10. Ulubiony kolor?

Czarny i fiolet. Lubię też niebieski, no i zielony.

11. Co sprawia, że jesteś w dobrym humorze?

Pisanie. Rozmowa z kimś, kto umie mnie rozbawić. Ładna pogoda. Brak stresu, który często mi towarzyszy. :3"


Okay, odpowiedziałam na pytanka... a teraz czas zadać moje:
1. Jesteś w stanie podać tylko jedną ulubioną piosenkę?
2. Jakie jest Twoje ulubione anime?
3. Ukochana postać z anime? (wiem, ciężko wybrać jedną xD)
4. Co byś zrobiła, gdybyś spotkała swoją najukochańszą postać z anime?
5. Lubisz zboczonych ludzi? xDDD
6. Najśmieszniejsza sytucja z życia?
7. Masz jakieś zwierzaczki?
8. Jesteś pewna siebie, czy raczej nie?
9.Ulubiona potrawa & napój?
10. Czy łatwo ufasz innym?
11. Czy Ty też nie masz pojęcia, o co pytać? xDDD

Za moment podam do tego link osobom, które nominuję... ale raczej nie będzie ich 11 ;-;

~Misuzu

2 komentarze:

  1. zgadzam się Clannad to podstawowy wyciskacz łez <3
    świetne pytania i odpowiedzi :)
    pozdrawiam ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie? To jest podstawa! Uwielbiam to anime *-*
    Dziękuję bardzo i również pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń